وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت با ارائه پمپ های برند های گوناگون به افراد در حل مشکلات آبرسانی و انتقال آب کمک می کنند. در مکان هایی که به دلایل مختلف از جمله افت فشار نیاز است تا آب را در مسافت های طولانی یا به ارتفاع منتقل کرد, باید از بوستر پمپ استفاده نمود. بوستر پمپ وظیفه دارد تا فشار آب را به شکل چشمگیری افزایش داده تا در کاربری های مختلف, آب با فشار بیشتری از لوله خارج شود.

بوستر پمپ‌ها در 2 نوع ثابت و متغیر موجود هستند که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد نوع دور ثابت صحبت کنیم. نوید پمپ اسپادان به عنوان وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت, این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهد.

خرید بوستر پمپ دور ثابت

امروزه در بسیاری از مکان هایی که نیاز به افزایش فشار وجود دارد از پمپ های دور متغیر استفاده می شود اما برای برخی مکان ها نیز خرید نوع دور ثابت به منظور افزایش فشار و سرعت انتقال آب توصیه می شود. آتش‌نشانی ها یکی از این مکان ها هستند. به طور دقیق نمی توان بوستر پمپ دور ثابت را تعریف کنیم چرا که کارایی آن به طور دقیق بوستر پمپ را تعریف می کند.

بوستر پمپ

بوستر پمپ

تمامی بوستر پمپ ها از قرار گرفتن چندین الکتروموتور به طور موازی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند و کاربری و ساختار آنها نیز تقریبا مشابه است اما آنچه سبب می شود تا این محصولات با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند نوع کاربردی است که از آن انتظار می رود. بوستر پمپ دور ثابت همانگونه که از نام آن متوجه می شوید, سرعت چرخش ثابتی دارد بنابراین قادر است تا به طور ثابت و به شکل حداکثری, فشار سیستم را نگه دارد.

به بیان ساده تر هنگامی که جریان آب وصل شود و فشار آن کم باشد, این پمپ فعالیت خود را آغاز کرده و شروع به روشن کردن الکتروپمپ های خود می کند. این الکتروپمپ ها تا زمانی به افزایش فشار آب ادامه می دهند که فشار آب به اندازه کافی برسد و سپس در یک نقطه به صورت ثابت و بدون تغییر آن را نگه می دارند. طبیعتا زمانی که جریان آب نیز قطع باشد هیچگونه فشاری به سیستم و در نهایت پمپ وارد نخواهد شد.

همانطور که گفته شد هر یک از این پمپ ها برای کاربرد مشخصی طراحی و تولید شده اند و نمی توان گفت که یک محصول می تواند در تمامی زمینه ها بهترین عملکرد را ارائه کند. پمپ دور ثابت قادر است تا با ثابت نگه داشتن فشار آب, مشکل انتقال آب در محیط هایی که نیاز است افت فشار به سرعت جبران شده و ثابت نگه داشته شود را برطرف کند. سیستم های آتش نشانی, کارخانجات, ساختمان های اداری, منازل مسکونی و… برخی از مکان هایی هستند که می توانند از خرید بوستر پمپ دور ثابت بهره ببرند و استفاده نمایند.

با تمامی این تعاریف احتمالا متوجه شدید که این نوع پمپ وظیفه دارد تا فشار آب را به حد معینی رسانده و آن را در یک مقدار ثابت و بدون تغییر نگه دارد. پمپ های دور ثابت در دو مدل قدیمی و جدید موجود هستند که تنها از یک نقطه نظر با یکدیگر تفاوت دارند و آن استفاده از قطعه جدیدی به نام پرشر سوئیچ در پمپ های دور ثابت جدید است. در ادامه با عملکرد این قطعه آشنا خواهید شد.

اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

اولین و مهم ترین اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ, الکتروموتور می باشد که به منظور انتقال آب در فواصل طولانی یا ارتفاعات نقش نیروی محرکه را ایفا می کند. الکتروموتور ها به شکل موازی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و قدرت و عملکرد پمپ را افزایش می دهند. قسمت مکش پمپ وظیفه دارد تا آب را از مخزن اصلی مکش کرده و برای خارج کردن آب, آن را به الکتروپمپ انتقال دهد.

بخش دهش از نظر عملیاتی درست همانند مکش عمل می کند و در هر پمپی, هر دو بخش دهش و مکش وظیفه انتقال آب و خارج کردن آن را به عهده دارند. قطعه کلکتور در پمپ های آب وظیفه دارد تا آب را از بخش مکش به دهش انتقال دهد. برای قطع کردن و یا وصل کردن جریان آب نیاز است تا از قطعه ای به نام شیر فلکه استفاده کرد و برای آنکه از برگشت آب به الکتروپمپ جلوگیری شود یک شیر یک طرفه نیز درون پمپ تعبیه شده است.

یکی دیگر از قطعات مهم این پمپ ها, بخش صافی است که از وارد شدن ذرات جامد و معلق به درون پمپ جلوگیری می کند چرا که ایجاد رسوب می تواند آسیب های زیادی به پمپ وارد کند. در بوستر پمپ های دور ثابت وجود تابلوی برق و کنترل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است جرا که این قطعات وظیفه تشخیص افزایش یا کاهش میزان فشار آب را بر عهده دارند. مخزن دیافراگمی یکی دیگر از قطعاتی است که وظیفه دارد تا در شروع عملیات انتقال آب, فشار لازم را مشخص نماید.

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

پمپ های دور ثابت امروزی در مقایسه با مدل های قدیمی تر دارای قطعه ای به نام پرشر سوئیچ هستند. هنگامی که فشار آب به بالا ترین یا پایین ترین مقدار می رسد, پرشر سوئیچ وظیفه دارد با دریافت سیگنال آن را به تابلوی برق انتقال دهد تا در صورت نیاز پمپ روشن یا خاموش شود.

پرشر ترانسمیتر نیز یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ است که از نظر عملیاتی درست مانند پرشر سوئیچ است با این تفاوت که در نوع دور متغیر مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ ها می توان به مانومتر, اتصالات و فلنج ها و شاسی اصلی دستگاه اشاره کرد.

خرید از وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت

آبرسانی

قیمت بوستر پمپ

خرید از وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت و استفاده از این پمپ ها در مکان هایی که افت فشار بسیار محسوس است, می تواند مشکل آبرسانی را به شکل چشمگیری برطرف کند. از این نوع پمپ ها می توان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی, صنعتی, مصارف خانگی و کارخانجات استفاده کرد و آب را در فواصل طولانی و یا به طبقات بالاتر انتقال داد. برای آنکه بتوانید محصولی مناسب و کاربردی را انتخاب کنید در ابتدا باید با عملکرد و تفاوت های انواع این پمپ ها آشنا شوید.

مجموعه نوید پمپ به عنوان یک عرضه کننده و وارد کننده بوستر پمپ های دور ثابت و پمپ آب خانگی, این محصولات را با قیمت بسیار مناسب در مقایسه با رقبا و همچنین کیفیت تضمینی به شما عزیزان عرضه می نماید. کارشناسان ما در این مجموعه در تمام طول هفته, آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره پیش ازخرید به شما همراهان گرامی می باشند. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت بوستر پمپ دور ثابت و ثبت سفارش خود م ‎‌توانید با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *