خرید اینترنتی پمپ لجن کش

خرید اینترنتی پمپ لجن کش

خرید اینترنتی پمپ لجن کش

خرید اینترنتی پمپ لجن کش به افراد فرصت بازدید, کسب اطلاعات و ثبت سفارش در هر زمان و مکانی را می دهد. پمپ های لجن کش نمونه ای دیگر از کف کش هستند که قابلیت جا به جایی سیلاب, ناخالصی در حجم زیاد و مواد جامد معلق مانند املاح, فیبر, شن, الیاف و… دارد. در طراحی و تولید این نوع پمپ ها به دلیل غلظت زیادی که فاضلاب و لجن ها دارند, به الکتروموتور همراه کلاس حفاظتی زیادی نیاز است. در ادامه به فروش این پمپ ها در نوید پمپ اسپادان, عرضه کننده انواع بوستر پمپ و دیگر پمپ ها می پردازیم.

خرید بوستر پمپ و پمپ لجن کش

بوستر پمپ

انواع پمپ لجن کش

در موقع خرید انواع پمپ, چون خرید بوستر پمپ و پمپ لجن کش, موارد زیادی را باید مد نظر گرفت تا بتوان در میان تنوع بالای این محصولات در بازار, گزینه ای مناسب انتخاب نمود. اما در درجه اول بهتر است اصلا بفهمیم آیا محصولی که از آن حرف می زنیم, واقعا برای مشکل ما مناسب می باشد و به نیاز ما پاسخ می دهد یا نه. در اینجا قصد داریم شما را با کاربرد این پمپ ها بیشتر آشنا کنیم. شما در موقع خرید اینترنتی لجن کش باید مطمئن باشید که محصول برای کاربری مد نظر شما مناسب باشد.

کاربرد و کاربری این پمپ ها شامل:

  1. انتقال سیالات دارای مواد ریشه دار, الیافی و فیبر
  2. انتقال فاضلاب های صنعتی, خانگی و شهری
  3. انتقال آب های گل آلود, کثیف, فاضلاب ها و لجن ها
  4. انتقال لجن های شامل مواد خورنده, ساینده و سیالات
  5. پمپاژ سیالات حاوی مقدار زیادی ناخالصی ها و مواد معلق جامد
  6. پمپاژ مواد ساختمانی رقیق و دوغاب
  7. نیروگاه ها
  8. صنعت کشاورزی
  9. آبیاری گلخانه ها و باغ ها
  10. صنایع دارویی و غذایی
  11. در صنعت دامداری و کشتارگاه ها
  12. پمپاژ آب صاف

نکات مهم خرید اینترنتی پمپ لجن کش

خرید اینترنتی پمپ لجن کش

انواع پمپ لجن کش

زمان انتخاب و خرید پمپ لجن کش باید نکات زیر را رعایت کنید که به شرح زیر می باشد.

  • ارتفاع

نکته کلیدی زمان انتخاب و خرید اینترنتی پمپ لجن کش توجه به ارتفاع آن است. زیرا پایین ترین نقطه که پمپ در آنجا قرار می گیرد تا بالاترین جایی که سیال مستقر می شود, ارتفاعی است که پمپ باید توان پمپاژ آن را داشته باشد. مرتفع ترین نقطه این نوع پمپ ها جایی است که آبدهی به صفر می رسد.

  • قطر خروجی لوله

آبدهی و قطر خروجی لوله رابطه تنگاتنگی و مستقیمی باهم دارند. بنابراین زمان خرید لجن کش باید قطر خروجی را با توجه به زمان مورد نیاز برای خالی کردن سیال و حجم آب موجود انتخاب کنید. حال اگر شما می خواهید با طول قطر زیاد عمل لوله گذاری را انجام دهید به هیچ عنوان لوله ایی که قطر آن از قطر لوله خروجی بیشتر است به این پمپ ها وصل نکنید. زیرا فشار زیادی به پمپ ها وارد شده و موجب سوختگی آن ها می شوند.

  • جریان برق

اکثرا منبع تغذیه این نوع پمپ ها از طریق برق AC تامین می شود و توان درخواستی آنها از تک فاز ۲۲۰ ولت شروع می شود و به سه فاز ۳۸۰ ولت خاتمه می یابد.

  • فلوتر یا سیستم قطع کننده

برای پمپ هایی که خشک کار کردن ( یعنی کار کردن بدون جریان سیالی) موجب سوختگی مشود و مکان هایی که مقدار سیال کم و جریان آن قطع می شود, باید از فلوت برای جلوگیری از سوختن پمپ استفاده گردد.

  • نوع پروانه

اگر می خواهید بازدهی پمپ را افزایش دهید باید پروانه را مطابق عواملی همچون حجم مواد معلق جامد, میزان ناخالصی و امکان فرسودگی و خوردگی سیال انتخاب کنید.

انواع پمپ لجن کش

فروش آنلاین

خرید پمپ لجن کش

مسلما و قطعا یک نوع محصول برای هر کاری مناسب نیست. مردم باید با تحقیقات مناسب, انواع لجن کش را بشناسند تا بتوانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. البته همیشه بهتر است که از کارشناسان متخصص در هر زمینه ای کمک گرفت, اما داشتن یک سری اطلاعات پایه می تواند بسیار کمک کننده باشد. این موضوع برای پمپ های لجن کش نیز صدق می کند. انواع پمپ لجن کش بر اساس معیار های مختلفی چون جنس بدنه, برق مصرفی, نوع پروانه و… در دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

  • پمپ آب لجن کش تک فاز _ سه فاز

این نوع کف کش ها با توجه به برق مصرفی و ولتاژ مورد نیاز به دو دسته تک فاز ۲۲۰ ولت یا سه فاز ۳۸۰ ولت تقسیم می شوند.

  • پمپ آب لجن کش پروانه نیمه باز _ باز

پروانه های این نوع پمپ ها با توجه به ذرات معلق جامد و میزان ناخالصی های موجود در سیال به دو شکل نیمه باز یا تمام باز مورد استفاده قرار می گیرند.

  • لجن کش ساده _ خردکن دار

در پمپ های خردکن دار, تیغه هایی بر روی پروانه ها وجود دارد که با ورود ذرات درشت به داخل سیال آنها را خرد کرده و برای انتقال سریع, آسان و سپس پمپاژ آنها را آماده می کند.

  • ضد انفجار

یکی از انواع لجن کش, پمپ ضد انفجار است. این نوع پمپ ها زمانی کاربرد دارند که فاضلاب ها دارای مواد و گازهای قابل اشتعال همچون دی اکسید کربن هستند. این پمپ ها با نام الکتروپمپ های EX نیز شناخته می شوند. قابلیت ضد انفجار یک مزیت و ویژگی بسیار منحصر به فرد در میان پمپ ها است.

  • لجن کش مدل شناور

در این نوع پمپ ها اطراف الکتروموتور را کاملا آب بندی کرده, سپس پمپ به صورت شناور داخل سیال قرار می گیرد. بنابراین با شناور کردن پمپ داخل سیال از جریان موتور کاسته می شود, با این عمل موتور کاملا خنک شده, طول عمر این نوع پمپ افزایش یافته و در نتیجه موجب بالا رفتن راندمان کاری پمپ می شود‌.

  • لجن کش عمودی

از دیگر انواع لجن کش می توان به نوع عمودی آن اشاره کرد. در این نوع پمپ, الکتروموتور در ارتفاعی مشخص و خارج از سیال قرار می گیرد و به وسیله ی کوپلینگ به پمپ مورد نظر وصل می شود. البته هنگامی که پمپ عمودی داخل سیال شناور می شود به آسانی الکتروموتور قابلیت جدا شدن از آن را دارد.

خرید اینترنتی پمپ لجن کش

بوستر پمپ

  • لجن کش استیل

پروانه و بدنه این نوع پمپ کاملا از جنس استیل است که در مقابل مواد اسیدی, زنگ زدگی و خوردگی مقاومت زیادی دارد و در دو نوع سه فاز و تکفاز به بازار عرضه می شود. این پمپ ها طرفداران زیادی دارد و به یکی از مهم ترین معیار های دسته بندی انواع پمپ تبدیل شده است.

  • لجن کش چدن

جنس بدنه این نوع پمپ چدن می باشد اما جنس پروانه های آن استیل یا برنج است. البته پمپ های با جنس چدن پر فروش تر و پر مصرف تر از پمپ های با جنس استیل هستند. زیرا برای پمپاژ آب های با غلظت بالا و گل آلود مناسب می باشند. البته پمپ های چینی در برابر خوردگی و مواد اسیدی مقاومت پایین تر و کمتری نسبت به پمپ های استیل را دارند. همچنین زمان استفاده از پمپ های چدنی بهتر است غلظت مواد به گونه ای باشد که به راحتی از پروانه های آن عبور کنند تا به این طریق جلو گردش این پروانه ها را نگیرد. در غیر این صورت به پروانه و پمپ فشار آمده و پمپ چدنی می سوزد.

خرید اینترنتی پمپ لجن کش از نوید پمپ اسپادان

قبل از پرداختن به مسئله خرید اینترنتی پمپ, بگذارید ابتدا به اجزا و قطعات پمپ های لجن کش اشاره کنیم.

  • بدنه

جنس بدنه پمپ ها به طور معمول از مواد پلیمری, چدن و استیل می باشد.

  • موتور الکتریکی

محرک اصلی پمپ موتور الکتریکی است که موجب چرخش شفت می شود‌. دور موتور بسته به غلظت لجن یا سیال تغییر می کند.

  • درپوش

این نوع پمپ ها درپوشی از جنس چدن داکتیل دارند.

  • شفت

جنس مواد شفت از فولاد ضدزنگ می باشد.

  • پروانه

فن ها یا پروانه های این نوع پمپ ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند‌.

  • پیچ ها

پیچ ها نیز مانند شفت ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

  • لوله ها

سایز و نوع لوله های پمپ ها با درنظر گرفتن کارایی موتور و همچنین حجم آب یا لجن انتقال داده شده ساخته می شوند.

خرید اینترنتی یکی از مدرن ترین روش های خرید است که محدودیت بزرگی را برای خریداران و برند های مختلف از پیش رو برداشته است.خریداران می توانند به آسانی و در زمانی کم محصولات مختلف از برند های متفات را با یکدیگر مقایسه کنند و با چند کلیلک ساده و/یا تماس با کارشناسان مجموعه مورد نظر خود, محصول مورد نظر خود را خریداری فرمایید.

شما به منظور خرید پمپ لجن کش و بوستر پمپ و… می توانید به وب سایت نوید پمپ اسپادان مراجعه فرمایید. شما در وب سایت این محموعه می توانید اطلاعات زیادی درباره بوستر پمپ, پمپ آب خانگی و… نیز کسب کنید. در این مقاله سعی کردیم شما را با نکات حاثز اهمیت در روش مدرن خرید پمپ لجن کش به صورت اینترنتی بیشتر آشنا کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *