وارد کننده پمپ آب شناور

وارد کننده پمپ آب شناور

وارد کننده پمپ آب شناور

وارد کننده پمپ آب شناور از برند های خارجی معروف, نوید پمپ اسپادان, در این مقاله به موضوع جالبی می پردازد. امروزه نمایندگی های زیادی ایجاد شده اند که این پمپ ها را وارد می کنند. اکثر مناطق کشور با کم آبی مواجه شده اند, به همین دلیل انواع پمپ ها, بوستر پمپ ها و دستگاه های متنوع طراحی شده اند که به افزایش فشار آب کمک می کنند.

از این نوع پمپ ها برای دسترسی به آب پاکیزه, در صنایع مختلف استفاده می نمایند. این دستگاه ها دارای مدل های متنوعی هستند که هر کدام کاربرد ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از چه طریقی می توان این پمپ را خریداری کرد؟ استفاده از پمپ های آب چه مزایایی دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات, ادامه مطلب را دنبال نمایید.

 وارد کننده انواع پمپ خارجی اعم از بوستر پمپ

بوستر پمپ

پمپ های شناور نوعی پمپ سانتریفیوژ هستند که برای دریافت آب از چاه ها استفاده می شوند. این نوع پمپ ها آب پاکیزه را از چاه استخراج کرده و در کشاورزی و انواع صنایع دیگر از آن استفاده می کنند. پمپ شناور را در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی می نمایند; این دستگاه ها به گونه ای ساخته شده اند که در داخل آب قرار می گیرند. با توجه به اینکه پمپ شناور دارای یک موتور با اندازه ای کوچک است, پس فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی قابلیت جابه جایی آسان را دارد.

اگر قصد دارید از این پمپ های آب استفاده کنید, لازم نیست به طور مداوم آن را تمیز نمایید; زیرا این دستگاه در زیر آب قرار می گیرد و همیشه تمیز باقی می ماند. جنس بدنه این نوع پمپ ها از استیل و چدن است که هر دو طول عمر و مقاومت بسیار بالایی دارند و در زمان مصرف دچار زنگ زدگی نمی شوند. این دستگاه های کاربردی را در اندازه ها و ظرفیت های متنوعی تولید می کنند; بنابراین هر فردی با توجه به احتیاجات خود می تواند بهترین مدل را انتخاب نماید.

برای اطلاع از قیمت این پمپ ها و قیمت بوستر پمپ می توانید به وب سایت نوید پمپ اسپادان که خود یک وارد کننده پمپ آب شناور و دیگر انواع پمپ آب است مراجعه فرمایید. شما همچنین می توانید بوستر پمپ و پمپ آب خانگی و… را از نوید پمپ اسپادان خریداری فرمایید.

مزایا خرید پمپ آب شناور

همانطور که گفته شد اکثر نقاط جهان با مشکل کم آبی روبرو شده اند; به همین دلیل افراد از انواع روش های مختلف برای دسترسی به آب استفاده می کنند. این پمپ ها یکی از دستگاه های کاربردی است که امروزه در صنایع گوناگون برای تهیه آب استفاده می کنند. اما در ابتدا باید بیشتر با مزایای خرید پمپ آب شناور و کاربری این پمپ ها آشنا شویم. برند های بسیار خوب و معروفی در ایران به تولید انواع پمپ آب مشغاول هستند که از جمله آنها می توان به “الکتروژن” و “موتوژن” اشاره کرد. ولی اگر به دنبال پمپ های خرجی هستید, خرید از وارد کننده پمپ آب شناور می تواند گزینه و انتخاب بهتری باشد.

پمپ آب شناور

پمپ آب شناور

  1. با توجه به اینکه این مدل دستگاه ها را در زیر آب راه اندازی می کنند, نیازی به هواگیری ندارد.
  2. این نوع پمپ ها هیچ گونه صدای آزاردهنده را از خود تولید نمی کنند.
  3. پمپ شناور دارای طبقات زیادی است که همین موضوع باعث شده میزان مصرف انرژی در دستگاه کاهش پیدا کند.
  4. این دستگاه ها به آب های زیر زمینی دسترسی دارند, بنابراین همیشه آب مورد نیاز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
  5. این پمپ ها فشار آب را به صورت چشمگیری افزایش می دهند.
  6. برای مصارف کشاورزی, این نوع پمپ ها گزینه ای بسیار مناسب هستند; چرا که آبیاری را در مدت زمان کمتری انجام می دهند.

انواع پمپ آب شناور

امروزه پمپ های شناور را در مدل و اندازه های مختلف تولید می کنند. با توجه به این مورد, هر فردی نسبت به میزان مصرف خود, می تواند بهترین پمپ آب را انتخاب کند و به راحتی به جریان آب دسترسی داشته باشد. انواع پمپ های شناور عبارتند از:

  • پمپ شفت غلافی:

در این مدل پمپ ها, آب با استفاده از پروانه هایی که در ساختار دستگاه قرار دارد, به سمت خروجی پمپاژ می شود. پمپ شفت غلافی به روانکاری نیاز دارد; اما با توجه به اینکه در زیر آب قرار دارد, با استفاده از آب روانکاری می شود.

  • پمپ توربینی:

در این دستگاه از پروانه جریان مختلط استفاده می شود که آب را به صورت زاویه دار از دستگاه خارج می کند.

  • پمپ جریان محوری:

در این مدل پمپ ها آب به صورت موازی به دستگاه وارد شده و به صورت موازی هم به سمت بیرون پمپاژ می شود. اغلب از این نوع پمپ ها در مکان هایی که دارای ارتفاع کم هستند, استفاده می کنند.

  • الکتروپمپ شناور:

یک نوع پمپ شناور است که با استفاده از پمپ کوپل شده در داخل چاه آب قرار می گیرد.

خرید از وارد کننده پمپ آب شناور

خرید پمپ آب شناور

خرید پمپ آب شناور

با توجه به اینکه پمپ های آب شناور نقش بسیار مهمی در دسترسی به آب دارند, پس در انتخاب آن باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. برخی از این نکات عبارتند از:

  1. به جنس بدنه دستگاه توجه داشته باشید که ضد زنگ بوده و در طول مصرف, دوام بالایی داشته باشد.
  2. به توان دستگاه توجه داشته باشید به صورتی که قدرت پمپاژ آب از داخل چاه را فراهم کند.
  3. به عمق چاه دقت کنید و با توجه به آن یک نوع پمپ مناسب را انتخاب نمایید.
  4. پمپ شناور باید نیم متر از کف فاصله داشته باشد تا هیچ گونه شن و ماسه ای به دستگاه وارد نشود.
  5. این نوع پمپ ها باید ۱ متر در زیر آب باشند تا به خوبی روانکاری شوند.
  6. قبل از انتخاب دستگاه به برند آن توجه نمایید تا محصول خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وارد کننده پمپ آب شناور در اصفهان

با توجه به وضعیت کم آبی در سراسر دنیا, کاربرد این نوع پمپ بسیار حیاتی و مهم شده است. امروزه انواع نمایندگی های وارد کننده پمپ آب شناور در کشور وجود دارند که پمپ ها را از برند های متنوع عرضه می کنند. با توجه به اینکه این مدل پمپ ها توسط چه نوع برندی طراحی شده اند, قیمت و کیفیت های متفاوتی دارند. تمام افراد برای خرید پمپ های شناور, می توانند به سایت های مختلف مراجعه نمایند و محصولات مختلف را با همدیگر مقایسه کنند. در کل قیمت این نوع پمپ ها نسبت به کاربردو کارایی که دارند, بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید تجهیزات آبرسانی

وارد کننده پمپ آب

شرکت نوید پمپ یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش, عرضه و وارد کننده پمپ آب شناور و دیگر انواع پمپ مثل بوستر پمپ و… از برند هایی چون ابارا می باشد. این مجموعه از سال ۱۳۳۳ مشغول به فعالیت بوده و وارد کننده انواع پمپ به ایران است. تمام محصولات این شرکت با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسند. در صورتی که قصد خرید یک پمپ شناور را دارید, می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و قیمت محصولات را همراه با توضیحات فنی مشاهده نمایید. همچنین می توانید درباره خرید اینترنتی پمپ شناور نیز اطلاعاتی کسب نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *