وارد کننده پمپ آب خانگی

وارد کننده پمپ آب خانگی

وارد کننده پمپ آب خانگی

وارد کننده پمپ آب خانگی, نوید پمپ اسپادان, با وارد کردن انواع پمپ های مختلف از برند های معروف اروپایی, ژاپنی و چینی به صنایع مختلف کمک می کند.  امروزه با توجه به کمبود آب, مجموعه های وارد کننده پمپ آب خانگی در کشور افزایش پیدا کرده اند. گاهی اوقات در زندگی شهرنشینی ممکن است که افراد با کاهش فشار آب روبرو شوند, مخصوصا در ساختمان های مسکونی که تعداد طبقات زیاد است. ضمنا اکثر کارهای روزمره و نظافت با استفاده از آب انجام می شود, پس فشار قوی آب اهمیت بسیار زیادی دارد.

با توجه به این موارد تمام افراد به فکر یافتن راه حل هایی هستند که فشار آب را افزایش دهند. قطعا پمپ آب یک راه حل بسیار عالی برای افزایش فشار آب آن هم در طبقات بالای ساختمان است. اما یک پمپ آب مناسب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ چگونه می توان پمپ آب را خریداری کرد؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود ادامه مطلب را از دست ندهید.

قیمت پمپ آب خانگی خارجی

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی

این پمپ آب, یک نوع دستگاه کاربردی است که برای افزایش فشار آب در اکثر ساختمان های مسکونی استفاده می شود. این نوع پمپ ها فشار آب را تا حدی افزایش می دهند. این مدل پمپ های آب را در ظرفیت ها و ابعاد مختلف تولید می کنند, پس هر فردی با توجه به میزان آب مصرفی ساختمان خود, می تواند یک نوع دستگاه مناسب را انتخاب نماید.

این نوع پمپ آب را بیشتر از جنس استیل, برنز و چدن طراحی و تولید می کنند و همین موضوع باعث می شود که ضد زنگ باشد و دوام بسیار طولانی داشته باشد. از این نوع دستگاه ها علاوه بر مصارف خانگی, می توان در صنایع مختلف مانند استخر, پرورش ماهی, آتش نشانی و غیره هم استفاده نمود. همانطور که گفته شد این پمپ ها در ابعاد و مشخصات فنی مختلفی ساخته می شوند که شما می توانید با توجه به پارامتر های مد نظرتان یکی از انواع آن ها را خریداری نمایید.

نوید پمپ اسپادان وارد کننده انواع پمپ آب از برند های خارجی گوناگون چون: “PENTAX”, “EBARA”, “SHIMGE”, “LEO, و… می باشد. شما برای اطلاع از قیمت پمپ آب خانگی خارجی و دیگر انواع پمپ آب, می توانید به وب سایت نوید پمپ اسپادان مراجعه فرمایید.

کاربرد پمپ آب خانگی

انواع ساختمان های مسکونی که دارای طبقات زیادی هستند, معمولا با مشکل افت فشار آب روبرو می شوند; در این موارد پمپ های آب خانگی می توانند کمک بزرگی بکنند. علاوه بر این موارد, این نوع پمپ ها در صنایع دیگر هم کارایی مثبتی دارند که برخی از آن ها در زیر آورده شده است.

  1. پر کردن یا خالی کردن انواع استخرها و جکوزی ها
  2. تخلیه آب از مکان هایی که به علت سیل, پر از آب شده اند.
  3. افزایش فشار آب برای تمام واحد های آپارتمانی
  4. تخلیه آب در آتش نشانی به منظور خاموش کردن آتش
  5. ساخت و ساز ساختمان ها

البته که انواع پمپ آب خانگی با ویژگی های مختلف برای کاربری های مختلف استفاده می شوند. قیمت پمپ آب خانگی خارجی بر اساس این ویژگی ها, متفاوت می باشد و شما باید بر اساس نیاز, بودجه و توجه داشتن به نکات دیگر, انتخابی مناسب داشته باشید.

انواع پمپ آب خانگی

انواع پمپ آب خانگی

انواع پمپ آب

امروزه پمپ های آب را با توجه به قدرت, ظرفیت و اسب بخار دسته بندی می کنند که هر کدام کاربرد های مخصوص به خود را دارند.

  • نیم اسب:

ظرفیت این نوع پمپ ها کم است و به صورت تک فاز کار می کنند. از این نوع پمپ ها در ساختمان های یک طبقه که مساحت کمتر از ۱۵۰ متر دارند, استفاده می نمایند.

  • یک اسب بخار بشقابی:

یک نوع پمپ سانتریفیوژ است که در ساختمان های ۳ طبقه و با ۶ واحد به کار می رود. پمپ های بشقابی فشار آب را به خوبی تأمین می کنند.

  • یک اسب بخار جتی:

در این محصول از فرایند خلأ برای مکش آب استفاده شده است که جریان آب را به صورت یکنواخت و با جریان آرام در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای ساختمان های ۴ طبقه, پمپ های جتی گزینه ای بسیار مناسب هستند.

  • یک اسب بخار دو پروانه:

کارکرد این نوع پمپ آب, تقریبا شبیه به پمپ جتی است.

  • یک و نیم اسب بخار دو پروانه:

این نوع پمپ ها را برای ساختمان های ۵ طبقه طراحی کرده اند; زیرا قدرت مکش فوق العاده بالایی را در اختیار ساکنان قرار می دهد.

  • دو اسب بخار:

از این پمپ ها در ساختمان های ۵ طبقه استفاده می کنند که علاوه بر آن در کشاورزی هم کاربرد های بسیار زیادی دارد. تنها معایب این پمپ ها صدای بالایی است که تولید می کنند.

خرید از وارد کننده پمپ آب خانگی

افرادی که قصد دارند برای ساختمان خود یک پمپ از نوع و مدل خانگی خریداری کنند, در ابتدا باید به نکات مهم توجه داشته باشند تا بعد از مصرف با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند. در ابتدا به میزان مصرف آب ساختمان و ابعاد آن توجه داشته باشید, سپس متناسب با آن یک نوع پمپ مناسب را انتخاب نمایید. انواع پمپ آب خانگی در ظرفیت های مختلف موجود می باشند, پس می توانید با توجه به تعداد واحد ها و شیرهای آب, یک مدل متناسب با ساختمان را خریداری کنید.

خرید پمپ آب خانگی

خرید پمپ آب

قدرت مکش پمپ یکی دیگر از مواردی است که تأثیر بسیار زیادی بر روی افزایش فشار آب در ساختمان دارد. امروزه فروشگاه های آنلاین انواع پمپ ها را در برند های متنوع به بازار مصرف عرضه می کنند; بنابراین توجه داشته باشید که یک محصول با کیفیت را خریداری نمایید. در صورتی که ظرفیت پمپ متناسب با ساختمان نباشد و مکش بالایی نداشته باشد, ساکنان دوباره با مشکل افت فشار مواجه می شوند.

نوید پمپ اسپادان به عنوان یک وارد کننده پمپ آب خانگی و عرضه کننده پمپ آب اصفهان, در مسیر کمک به صنایع و حتی مجتمع های مسکونی و… امکان خرید پمپ آب خانگی و دیگر انواع پمپ را به صورت اینترنتی برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید در وب سایت این مجموعه انواع محصولات را با ویژگی هایشان مشاهده کنید و اقدام به خرید پمپ آب خانگی کنید.

فروش اینترنتی و وارد کننده پمپ آب خانگی

با توجه به اینکه این پمپ ها را در ظرفیت و کیفیت های مختلفی تولید می کنند, پس نمی توان به صورت دقیق قیمت آن را تعیین کرد. معمولا هر چه ظرفیت و قدرت مکش پمپ بالاتر باشد, هزینه های لازم برای خرید آن هم بیشتر می شود. امروزه برند های مختلف در سراسر کشور انواع پمپ آب خانگی را تولید می کنند, پس نوع برند هم بر قیمت پمپ اب خانگی تاثیر گذار می باشد.

پمپ

وارد کننده پمپ آب

شرکت نوید پمپ که از سال ۱۳۳۳فعالیت می کرده است, امروزه یک  وارد کننده پمپ آب خانگی و بوستر پمپ است و علاوه بر این, در حوزه طراحی انواع الکتروپمپ, ماشین آلات صنعتی و غیره فعالیت می کند. این شرکت همراه با تیم مجرب خود بیش از ۷۰ سال است که در زمینه پروژه های آبرسانی شروع به فعالیت کرده است. هر فردی برای خرید پمپ آب خانگی می تواند به سایت شرکت مراجعه کند و با توجه به نیاز خود, بهترین پمپ را از این مجموعه خریداری نماید. اگر به دنبال مشاوری خبره می گردید که به شما مشاوره محصول و خرید بدهد, پشتیبانان با تجربه نوید پمپ این کار را برای شما عزیزان انجام می دهند. تنها کافیست با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید. شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس, می توانید به وب سایت مجموعه نوید پمپ اسپادان مراجعه فرمایید.

در وب سایت نوید پمپ اسپادان شما می توانید ویژگی ها و قیمت انواع پمپ آب را به طور جداگانه ای ببینید و یک انتخاب مناسب داشته باشید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *